Felles plantid- eller Gudrun og Kristin-show om du vil! Dette er en podkast for og med Kristiansandsbarnehagen, hvor vi reflekterer over relevante barnehagefaglige tema, og inviterer kloke gjester til å tenke høyt sammen med oss. Vi besøker også barnehager, og ikke minst- vi spør barna!
Formål? Vi ønsker å bidra til refleksjon rundt aktuelle tema ute i barnehagene, og dette er et bidrag for å øke mulighetene til kollektiv kompetanseheving.
Det er kommunalsjef Gudrun og rådgiver Kristin som driver podkasten der målgruppene er alle ansatte i barnehagen.
Den siste episoden har vi også rettet oss mot foreldre. Tema er tilvenning i barnehagen, som jo er aktuelt for over 1000 barn i Kristiansand denne høsten. Vi snakker om både forskning, fag og følelser når vi snakker om å begynne i barnehagen. Og vi er, kan hende også innom litt politikk 😊 God lytting, og god sommer!
Publisert: 26. juni 2026 13:08
Oppdatert: 26. juni 2026 13:51